Sny i astrologia

Śniła mi się nieszczęśliwy wypadek lotnicza, w której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem wrak samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony tudzież było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję oraz przeżyłem poruszenie, bo był w ową stronę prezentowany oczywiście taki sam jeden zajście, kto widziałem we śnie. Jak to się mogło sterczeć?Śpiąc, macie wjazd do innych wymiarów tudzież czasów. Ty zobaczyłeś wypadek, aż do którego przyczepiony był obfity ładunek afektowany, w takim przypadku przejąłeś kwant uczuć osób biorących w poprzednio udział. Dlatego zapamiętałeś wszystko do tego stopnia wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi również inne klęski żywiołowe do wnętrza chwili, podczas jak tak mają miejsce. Gdy no tak się perypetie, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się aż do tych wydarzeń fizycznie. Twój wizja opuszcza twoje truchło także udaje się z misją ratunkową, by pomóc tym, którzy umarli, oraz iżby dodać otuchy ocalałych. Budzisz się wysłużony, ponieważ wybitnie silnie pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci były małe, czasem śniło mi się, że w środku domu wybuchał pożoga, oraz ego nie mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, gdy dzieci podrosły.Takie zdarzenie faktycznie miało obszar w środku twoim poprzednim wcieleniu, a węch paniki przenigdy nie zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci dawny małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się aż do świadomości. Tego rodzaju spanie wzajemnie uwalnia fragment zablokowanych emocji dodatkowo pomaga uwolnić się spośród ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się kraksa bądź nieszczęśliwy wypadek, co mogę stworzyć?Możesz znajdować się w stanie kogoś ostrzec, atoli ta jednostka ludzka przypuszczalnie nie ponieść twoich słów wobec uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo plus wsparcie dla ofiar. Otaczaj całe wypadek światłem zaś poproś anioły o wybawienie w bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój syn zmarł, będąc jeszcze niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, że przyszedł aż do mnie początkujący mężczyzna. Uśmiechnął się do mnie. Wyglądał promiennie i czułam, iż owo właśnie mój syn. Powiedział, iż u niego całokształt do wnętrza porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając wewnątrz duchu, twój potomek męski dorastał wraz z tobą zaś twoją rodziną. Jego dusza wybrała ów procedura doświadczania także wzrostu, zamiast życia wewnątrz ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się z tobą w środku dniu dwunastych urodzin, żeby zawarować cię, że wszystko u niego do wnętrza porządku.Miałam aborcję, oraz nadal poroniłam plus niekiedy śni mi się para dzieci bawiących się pogodnie w środku ogrodzie. Czy mogą egzystować to duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli nie inaczej, to w który rozwiązanie mogę im wspomóc?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą aż do ciebie do wnętrza snach, żeby budzić wspomnienia ci, iż wszystko u nich do wnętrza porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz z tobą natomiast rozwijają się, wewnątrz miarę na sposób ty zaś twoja ród uczycie się a doświadczacie. Bardzo im pomożecie, jeśli potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przykład, zawiesić na choince bombkę lub zasadzić kwiat w środku ich imieniu, sprawiając, iż poczują inherencja aż do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi dodatkowo wznosząc zbytnio nie proste modlitwy. (...)Gdy byłam wewnątrz ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, że odwiedziła mnie mała panienka dodatkowo powiedziała, jakim sposobem ma na sława oraz że jest moją córką. Czyż owo negacja logiczna cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej miano, które zdradziła mi we śnie.Tak, owo wiernie cudowne. Musiałaś znajdować się niezmiernie otwarta oraz wrażliwa, albowiem córeczka miała przypadek nawiązania spośród tobą no żywego i wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest niezmiernie ważna oraz przywołuje aż do niego wiele lekcji. Zazwyczaj określenie przekazywane jest z umysłu dziecka aż do matki telepatycznie.Dlaczego wiadomość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane odkąd duszy zazwyczaj dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią lub negacja logiczna chcą się spośród nimi w danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od momentu świadomości na skroś krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce oddać twoją uwagę na ukryte treści, próbuje chybić cenzora w poprzek przemienianie wiedza lub uczuć w gawęda, grę słów lub metaforę, które możesz następnie rozszyfrować.W kto metoda mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda odsetek twojego snu to dowolny aspekt ciebie, przekazujący news, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do wiedza istnienie każdej tej części, natomiast też słyszysz ją tudzież wysłuchujesz, co ma do przekazania, wkrótce znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie dodatkowo duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę pozyskać przeciwdziałanie na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zesłanie ci snu, który przedstawi rozstrzygnięcie podczas gdy najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu i przetłumaczeniu takiego snu musisz skierować się zbytnio jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, przestrzeń kosmiczna uzna, iż nie podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat dość bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce do licha natomiast trochę pieniędzy, których nie była wewnątrz stanie oddać. Ponieważ była do wnętrza podbramkowej pozycji, dałam jej coraz pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, tymczasem od tego czasu powiedziała, że negacja logiczna ma czasu ani siły na przeprowadzenie pracy plus dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana również oszukana, dodatkowo wiedziałam, że uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, lub powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, azali też odczepić całą tę kulę tudzież szereg, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które sposób było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który działanie wysłałby wszechświatowi poprawną nius? Uważałam, że pożyczam jej te finanse, kierując się współczuciem, atoli może tylko tworzyłam relację jałmużna–oprawca?Poprosiłam anioły o deportacja mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca swary: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, że muszę w tym miejscu pójść również je usunąć.Zinterpretowałam owo rzeczywiście: Muszę uniknąć ładunek finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A później podziękowałam aniołom w środku twierdzenie mi nie inaczej kosztownej lekcji! (...)Czy mogę interpretować sny innych osób?I naprawdę, i nie. Niektórzy zasoby ludzkie mają duże zdolności parapsychiczne i mogą dostroić się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas jak wiele z nich wydaje się jasnych a oczywistych, owo różni mieszkańcy postrzegają rzeczy w środku zmieniony sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne upodobania zaś przekonania. Bezpieczniej będzie zainspirować śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w snach mają owo samo sens na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie powinno się pamiętać, żeby upewniać się w środku swoim wnętrzu, co ustalony litera oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest postanowienie koszmarów oraz dlaczego populacja je mają? Co wolno spośród tym poczynić?Koszmar nierzadko wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które cyklicznie tłumione są od czasu ogromnie długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała obszar w środku czasach twojej młodości, dzieciństwa ewentualnie w innym wcieleniu, są uwięzione w twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś nadmiernie bezradny lub kruchy, by poradzić sobie spośród tym, co miało miejsce. Jednakże wewnątrz każdym co do jednego, kiedy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie potrafić w poprzek koszmary. Często pomaga dokładne odnowa wewnątrz myślach takiego snu, obok jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się wigor stawienia czoła danej sytuacji. Następnie trzeba zaspokoić te uczucia w taki modus, wewnątrz który negacja logiczna jest dozwolone było tego wykonać w czasie, gdy było się nie inaczej bezbronnym.Koszmar atawistyczny sugeruje, że natychmiast odkąd długiego czasu dusisz w sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce pozostawać uwolniona.Straszny sen być może znajdować się też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj wokół siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą posiadać fest wjazd aż do twojej energii, zaznacz w środku szczególności, iż mogą po domowemu naruszać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego nius przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od duszy najczęściej dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią lub negacja logiczna chcą się spośród nimi do wnętrza danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od chwili świadomości na wskroś krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce podarować twoją uwagę na ukryte treści, próbuje skiksować cenzora poprzez przemienianie zasób wiedzy lub uczuć do wnętrza historia, grę słów lub metaforę, które możesz z kolei rozszyfrować.W kto wyjście mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda kwant twojego snu to pewien zakres ciebie, przekazujący wiadomość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do wiedza egzystencja każdej tej części, oraz podobnie jak słyszysz ją i wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, niedługo znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie tudzież duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę utrzymywać się odzew na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zesłanie ci snu, który przedstawi fortel na sposób najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu plus przetłumaczeniu takiego snu musisz obrać kierunek wewnątrz jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, uniwersum uzna, że nie podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat trochę bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce krocie pieniędzy, których nie była wewnątrz stanie oddać. Ponieważ była w środku podbramkowej pozycji, dałam jej do tej pory pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, ale potem powiedziała, że negacja logiczna ma czasu ani siły na wykonanie pracy dodatkowo dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana zaś oszukana, również wiedziałam, iż uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, czy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, czyli też odczepić całą tę kulę oraz porządek, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które rozwiązanie było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który faza wysłałby wszechświatowi poprawną nowina? Uważałam, iż pożyczam jej te kasa, kierując się współczuciem, wszak być może dopiero co tworzyłam relację poświęcenie–oprawca?Poprosiłam anioły o zsyłka mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca starcie: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę w tym miejscu pójść tudzież je usunąć.Zinterpretowałam to w rzeczy samej: Muszę skreślić ładowanie finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A potem podziękowałam aniołom za twierdzenie mi do tego stopnia kosztownej lekcji! (...)Czy mogę odtwarzać sny innych osób?I w rzeczy samej, a nie. Niektórzy ręce do pracy mają duże zdolności parapsychiczne a mogą dopasować się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas podczas jak wiele spośród nich wydaje się jasnych dodatkowo oczywistych, to różni ludzie postrzegają rzeczy w odmienny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne poglądy i przekonania. Bezpieczniej będzie ośmielić śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w snach mają owo samo ważność dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie powinno się pomnieć, żeby upewniać się do wnętrza swoim wnętrzu, co wiadomy litera oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest zamiar koszmarów również z jakiego powodu mieszkańcy je mają? Co można spośród tym dokonać?Koszmar nagminnie wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które notorycznie tłumione są od czasu nadzwyczaj długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała lokalizacja wewnątrz czasach twojej młodości, dzieciństwa albo w środku innym wcieleniu, są uwięzione do wnętrza twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś za bezbronny lub asteniczny, by doradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże wewnątrz każdym zupełnie, kiedy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie znać w poprzek koszmary. Często pomaga dokładne renowacja wewnątrz myślach takiego snu, niedaleko jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się siła stawienia czoła danej sytuacji. Następnie należy ulżyć te uczucia do wnętrza taki droga, w kto negacja logiczna jest dozwolone było tego dokonać do wnętrza czasie, jak było się faktycznie bezbronnym.Koszmar atawistyczny sugeruje, iż wcześniej od długiego czasu dusisz do wnętrza sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zostawać uwolniona.Straszny objęcia Morfeusza przypadkiem znajdować się też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj około siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą posiadać zaprzysięgły dostęp aż do twojej energii, zaznacz w szczególności, że mogą bez ograniczeń naruszać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Buddyzm na ZachodzieOd początków XIX wieku dynamicznie rozwijało się zaciekawienie ludzi Zachodu buddyzmem. Po drugiej wojnie światowej raz za razem więcej ludzi zaczęło interesować się buddyzmem. Stopniowo buddyjskie metody pracy spośród umysłem zadomowiły się w środku zachodniej kulturze. Równocześnie niemało kulturowych naleciałości tudzież rytuałów, niezwiązanych z samymi naukami Buddy, ustąpiło miejsca w wyższym stopniu przejrzystemu stylowi praktyki. Dzisiaj w środku niektórych państwach, np. we Francji, nauki w dalszym ciągu przekazywane są głównie w poprzek mnichów a mniszki, jednakowoż w krajach niemieckojęzycznych oraz słowiańskich szeroko rozprzestrzenia się buddyzm świecki.Z kolei w Stanach Zjednoczonych występują różne formy mieszane. Buddyzm świecki daje alternatywa zintegrowania nauk spośród codziennym życiem. Pogląd plus medytacja poparte działaniem sprawiają, że buddyjska rutyna staje się w jeszcze większym stopniu częścią życia. Praktyka buddyjska polega na medytacji formalnej, natomiast plus na zastosowaniu buddyjskiego podejścia w życiu codziennym.Dzisiaj w Europie szczególnie dynamicznie rozwija się buddyzm Diamentowej Drogi linii Karma Kagyu. W 1972 roku XVI Karmapa Rangdziung Rigpe Dordże czaszka Karma Kagyu do wnętrza Tybecie poprosił swoich zachodnich uczniów Lamę Ole Nydahla oraz Hannah Nydahl, iżby zaczęli instruować buddyzmu w środku Europie. Od tego czasu Lama Ole Nydahl podróżuje po świecie z wykładami oraz prowadzi kursy medytacyjne. Hannah Nydahl, do swojej śmierci do wnętrza 2007 roku, wspierała pracę męża. Jako tłumacz spośród języka tybetańskiego na angielszczyzna, duński zaś niemiecki współpracowała z najwyższymi tybetańskimi nauczycielami linii Karma Kagyu, przekładając teksty dotyczące buddyjskiej filozofii oraz wszystkie teksty medytacyjne używane dzisiaj w czasie praktyki. Przekazywane dzięki Lamę Ole Nydahla także Hannah Nydahl nauki Buddy no głęboko zainspirowały ludzi, że dzień dzisiejszy spotykają się, by wspólnie dociekać oraz dumać w z okładem 600 ośrodkach wewnątrz 44 krajach na świecie. Ośrodki te opierają się na przyjaźni także idealizmie, a funkcjonują za pomocą dobrowolnej pracy zaangażowanych w ich rozszerzenie ludzi. W niektórych krajach buddyzm Diamentowej Drogi linii Karma Kagyu funkcjonuje w środku obrębie stowarzyszeń wewnątrz innych, takich w charakterze Polska, ma stan prawny związków wyznaniowych.Buddyzm jest jedną spośród głównych religii świata, zarówno pod względem zasięgu geograficznego jako natomiast wpływu socjo- kulturowego. Chociaż jest największą religią „Wschodu”, to jednak staje się jeszcze popularniejsza do wnętrza świecie „Zachodnim.” Jest wyjątkową religią jeśliby chodzi o jej zasady, atoli ma mrowie wspólnego spośród hinduizmem, w środku obydwu albowiem naucza się o karmie (etyce przyczynowo- skutkowej), maji (iluzoryczności natury otaczającego świata) oraz samarze (cyklu reinkarnacji). Buddyści wierzą, iż ostatecznym celem życia jest dokonanie „przebudzenia.” Założyciel buddyzmu, Siddhartha Guatama, urodził się w środku królewskiej rodzinie w Indiach z grubsza 600 r. przed Chrystusem. Opowieści o przedtem głoszą, że żył wewnątrz luksusie, wewnątrz separacji od czasu otaczającego go świata zewnętrznego. Jego rodzice pragnęli zachować go od chwili wpływu religii oraz bólu dodatkowo cierpienia. W niedługim jednak czasie wyruszył nie mówiąc o granice pałacu królewskiego plus zobaczył: starego człowieka, chorego człowieka oraz zwłoki. Czwarty obraz filmowy dotyczył spokojnego ascetycznego mnicha (takiego, który wyparł się luksusu tudzież komfortu). Widząc błogość tego mnicha, postanowił że tenże sam zostanie mnichem. Porzucił trwanie w środku dostatku plus bogactwie, aby wewnątrz ascetycznym życiu znaleźć „oświecenia”. W praktykach ascetycznych (umartwianiu się) oraz intensywnej medytacji był nader wytrwały. Stał się liderem między swoich rówieśników. Punktem zwrotnym wewnątrz jego życiu była pewna znacząca decyzja. Postanowił „spełnić” się jedną miską ryżu dodatkowo usiąść u dołu drzewem figowym (nazywanym także drzewem Bodhi), by kontemplować przedtem aż osiągnie „przebudzenie”, lub umrze próbując tego dokonać. Mimo całego mozołu oraz pokus następnego poranka, osiągnął przebudzenie. Stąd też, zdobył sławę tzw. „przebudzonego” bądź „Buddy.” Wykorzystał zdobyte doświadczenia oraz rozpoczął instruktaż swoich mnichów- naśladowców, spośród którymi nuże wobec tego zdobył wielgachny rozgłos. Pięciu jego rówieśników stało się jego pierwszymi uczniami. Co odkrył Guatama? Przebudzenie jest gdzieś „w pół- ulubiony”, ani w środku luksusowym zaspokojeniu ani w środku umartwianiu samego siebie. Poza tym, odkrył maleńko co zostało określone jako „Cztery Szlachetne Prawdy”- 1) Aby dochowywać się trzeba znosić (Dukha), 2) Cierpienie wynika z pragnienia (Tanha lub „przywiązania”), 3) Każdy prawdopodobnie zapobiec cierpienia gdy usunie uczucie oraz 4) Jest owo możliwe podczas gdy podążasz Szlachetną Ośmiostopniową Ścieżką. Ta Szlachetna Ośmiostopniowa Ścieżka dotyczy 1) poglądu, 2) postanowienia, 3) mowy, 4) działania, 5) życia (bycia mnichem), 6) dążenia (praktycznie skierowane starania), 7) skupienia, 8) medytacji.Za tymi wyszukanymi naukami stoją nauki znane wewnątrz hinduizmie: reinkarnacja, pasza, maja, oraz inklinacja postrzegania rzeczywistości jako panteistycznej. Buddyzm oferuje też złożoną teologię bóstw plus istot wywyższonych. Rozumienie istoty boga w środku buddyzmie, ponadto na sposób także do wnętrza hinduizmie, z trudem jest opisać. Niektóre odłamy buddyzmu można zatwierdzić w środku ateistyczne, aliści inne za panteistyczne, a jeszcze inne zbytnio teistyczne, np. Szkoła Czystej Krainy (tłum. częściej jako Szkoła Czystej Ziemi). Klasyczny buddyzm jednak zdaje się zamknąć usta w kwestii rzeczywistości istot nieskończonych, więc uważany jest zbytnio prąd ateistyczny. Buddyzm dziś jest wystarczająco na całego zróżnicowany. Aczkolwiek istnieją duet główne szkoły Theravada a Mahajana. Theravada jest formą monastyczną, która skupia się na całkowitym przebudzeniu dodatkowo nirwanie na rzecz mnichów, podczas kiedy buddyzm Mahajana rozpościera swój postanowienie przebudzenia na podzespół laicką- osoby nie będące mnichami. W tych kategoriach można wydobyć nieco odłamów, m.in. Tendai, Vajrajana, Nichiren, Singon (Shingon), Czystą Ziemię, Zen, Rjobu. Dlatego grunt jest, ażeby osoby które nie pochodzą z kręgów buddyjskich i chcą odgadnąć buddyzm, nie skupiały się na szczegółach każdej konkretnej szkoły buddyjskiej, ponieważ każda spośród nich opiera się na klasycznym, historycznym buddyzmie. Budda nigdy nie uważał siebie za boga ani innego rodzaju boską istotę. Określał siebie właściwie jako „drogę- obmycia” na rzecz innych. Dopiero po jego śmierci został wyniesiony aż do postaci boga na wskroś niektórych swoich naśladowców, acz nie wszyscy postrzegają go do wnętrza ów sposób. W chrześcijaństwie jednak, co jest szczerze powiedziane w środku Biblii, Jezus jest Synem Bożym (Ew. Mateusza 3.17: „I oto rozległ się sąd z nieba: Ten jest Syn należący do mnie umiłowany, którego sobie upodobałem) oraz to, że On a Bóg są jednym (Ew. Jana 10.30). Nikt naprawdę ano negacja logiczna przypadkiem przeznaczyć siebie, bądź starać się siebie wewnątrz chrześcijanina bez wyznania wiary wewnątrz Jezusa jako Boga. Jezus nauczał, że On jest drogą, a nie jednym spośród tych którzy wskazują drogę; czytamy w środku Ew. Jana 14.6: „Ja jestem szlak komunikacyjny, prawdziwość natomiast życie. Nikt nie przychodzi do Ojca wzorem z trudem na skroś mnie.” Do śmierci Guatamy, buddyzm miał ogromny wpływ na Indie; trzy tysiące lat w dalszym ciągu, buddyzm objął większą kawałek Azji. Pisma a historie opisujące Buddę zostały spisane o tyle o ile czterysta lat po jego śmierci.W buddyzmie zły uczynek jest zazwyczaj rozumiany jako ignorancja. A gdyż rozważany jest jako „pomyłka przyzwoity”, to samodzielnie okoliczności wewnątrz którym występuje „zło” lub ”dobro” jest niemoralne. Karma rozumiana jest jako naturalna balans zaś nie wynika spośród przymusu. Natura negacja logiczna ma wartości moralnej; tedy też, karma nie jest kodem moralności, a przekroczenie negacja logiczna jest z kretesem niemoralny. Stąd też, możemy oznajmić, do wnętrza projekt nauczania buddyjskiego, krajowy błąd negacja logiczna jest kwestią moralności, gdyż negacja logiczna jest owo wnikliwie intymny pomyłka, nie jest też naruszeniem relacji międzyludzkiej. Konsekwencje takiego rozumienia grzechu są tragiczne. Dla buddysty wina przypomina w wyższym stopniu uchybienie się, aniżeli sprzeciwienie się świętemu Bogu. Takie pojmowanie grzechu nie współgra z wrodzoną świadomością moralną, która uświadamia człowiekowi, że zostanie potępiony zbytnio swój grzech przed świętym Bogiem (Rzymian 1-2). Skoro zły uczynek uważany jest jako błąd, który nie dotyczy konkretnej osoby plus który może być naprawiony, toteż buddyzm nie przyjmuje podstawowej doktryny chrześcijańskiej dotyczącej zdeprawowania. Biblia mówi nam, że zły uczynek człowieka jest problemem dotyczącym wieczności, niesie wieczne konsekwencje. W buddyzmie negacja logiczna ma potrzeby Zbawiciela, który uratowałby ludzi odkąd potępienia grzechu. Dla chrześcijan Jezus jest jedynym sposobem uwolnienia się spod wiecznego potępienia. Dla buddysty pozostaje dopiero co etyczne istnienie natomiast zaduma, które mają wywyższyć ludzi aż do osiągnięcia nadziei przebudzenia zaś całkowitej Nirvany. Bardziej jednak prawdopodobne jest to, że każda z tych osób będzie musiała przewyższyć parę reinkarnacji ażeby wyrównać rachunki nagromadzony kredyt karmy. Dla prawdziwych naśladowców buddyzmu, wiara jest filozofią moralności również etyki, zawartej do wnętrza życiu poprzez umartwianie własnego ego. W buddyzmie, świat jest bezosobowa oraz niezwiązana relacjami; z wykorzystaniem co pozbawiona jest miłości. Nie dopiero co Bóg postrzegany jest jako złudzenie, sam jeden przekroczenie uznawany jest jako błąd ogołocony znaczenia moralnego, tudzież postrzeganie rzeczywistości materialnej- maja („złudzenie”), sprawia iż własne „ja” traci znaczenie. Osobowość sama do wnętrza sobie staje się iluzją. Gdy zapytamy jak na przykład powstał Ziemia, kto/ co stworzył(o) wszechświat, Budda nie wypowiedziałby się, gdyż wewnątrz buddyzmie negacja logiczna ma początku ani końca. Zamiast tego, jest permanentny ciąg narodzin a śmierci. Ktoś spytałby zatem jaka Istota stworzyłaby nas aż do życia, znoszenia nie inaczej wielkiego bólu oraz cierpienia, zaś później miała permanentnie oraz na nowo wyziewać ducha? Ktoś przypuszczalnie postawić pytanie o uzasadnienie- po co to pełnia? Chrześcijanie wiedzą, iż Bóg posłał swojego Syna, iżby umarł na krzyżu zbyt nas, kiedyś, abyśmy nie cierpieli na wieki. Posłał swojego Syna, abyśmy wiedzieli że negacja logiczna jesteśmy sami a zostaliśmy umiłowani. Chrześcijanie wiedzą, że wewnątrz życiu chodzi o garść więcej aniżeli cierpienie zaś umieranie, „A obecnie objawionej wskroś nadejście Zbawiciela naszego, Chrystusa Jezusa, który kostucha zniszczył, zaś koleje również nieśmiertelność na jaśnię wywiódł na skroś ewangelię” (2 Tymoteusza 1.10).Buddyzm naucza, że Nirwana jest najdoskonalszym stanem istnienia, stanem czystego istnienia, które osiągalne jest konkretnymi sposobami u różnych osób. Nirwana przeciwstawia się racjonalnemu wytłumaczeniu i logicznemu porządkowi, w następstwie tego negacja logiczna przypadkiem być nauczana, jest jedynie uświadamiana. Zupełnie na nowo niż szkolenie Jezusa na idea nieba- raczej szczegółowe. Nauczał, że nasze ciała fizyczne umrą, wręcz przeciwnie nasze dusze powstaną do życia spośród poprzednio wewnątrz niebie (Ew. Marka 12.25). Budda nauczał, że zasoby ludzkie negacja logiczna mają osobistych dusz, gdyż własne „ja” a ja jest iluzją. Dla buddysty nie istnieje miłościwy Ojciec Niebiański, który posłał swojego Syna, żeby umarł wewnątrz nasze dusze, dla naszego zbawienia (ratunku), byśmy mieli drogę aż do jego chwały. Z tego właśnie powodu buddyzm ma obowiązek istnieć odrzucony.

Komentarze

Popularne posty